Často kladené otázky a odpovědi

Co mám dělat v případě ztráty klíčů opatřených přívěskem SaveKey? Mám Vás kontaktovat?

V žádném případě nemá smysl nás po ztrátě klíčů ihned kontaktovat! Jakmile nám budou klíče doručeny, NEPRODLENĚ Vás o tom budeme informovat!

Vrátí se mi ztracené klíče, u kterých nebyl váš přívěsek SaveKey?

Ne, bohužel, tato služba funguje jen v případě klíčů, označených naším přívěskem.

Jak dlouho trvá navrácení ztracených klíčů zpět?

V případě, že budou klíče ihned někým nalezeny a vhozeny do schránky na území ČR, lze mít ztracené klíče zpět již 3. den!

Co se stane, ztratím-li klíče v zahraničí?

Tato služba funguje ve všech státech EU, máte tedy velkou naději, že se Vám Vaše ztracené klíče vrátí zpět. Pochopitelně, pokud jste si Váš SaveKey přívěsek nezapomněli zaregistrovat.

Platí se nějaký poplatek za zaslání nalezených klíčů zpět?

Ne, klíče Vám budou doručeny zcela BEZPLATNĚ prostřednictvím pošty formou cenného psaní!

Co když se klíče nenajdou? Mohu požadovat navrácení peněz spojených s provozem této služby?

V případě, že Vaše klíče nebudou nalezeny a úspěšně doručeny na adresu společnosti SaveKey, nelze po společnosti SaveKey nárokovat výdaje spojené s provozem služby ani náhradu jakýchkoliv škod způsobených v souvislosti se ztrátou klíčů.

Jaká je úspěšnost této služby u nás/v zahraničí?

Tato služba funguje v ČR teprve od poloviny r. 2010, a proto dosud nebylo možné provést vyhodnocení její úspěšnosti. V zemích EU se úspěšnost pohybuje kolem 97%.

Ztratil jsem nákupní žeton, můžu dostat náhradní?

Ano, napište si na náš e-mail a my Vám pošleme náhradní.

Provedl jsem registraci přívěsku SaveKey pomocí přiložené kartičky prostřednictvím pošty. Jak si mohu být jistý, že jste registrační údaje obdrželi?

V případě registrace pomocí přiložené kartičky je nutné vyčkat do chvíle, než Vás o úspěšné registraci budeme informovat. Nezapomeňte proto vyplnit Vaší e-mailovou adresu popřípadě kontaktní telefon. Přesto, vřele všem klientům doporučujeme online registraci přívěsku SaveKey přes webové stránky www.savekey.cz! Potvrzení o úspěšné registraci tak obdržíte okamžitě prostřednictvím e-mailu.

Úspěšně jsem provedl registraci zakoupeného přívěsku. Jak dlouho mohu této služby využívat?

Tato služba je platná po dobu 3 let od její registrace. Před koncem platnosti budete vyzváni k jejímu prodloužení.

Jak zjistím dobu platnosti mého SaveKey přívěsku?

Jednoduše napište na náš e-mail číslo Vašeho SaveKey přívěsku a my Vás budeme obratem informovat. Před skončením doby platnosti přívěsku dostanete emailem výzvu k prodloužení služby SaveKey.

Musím si po této době 3 let opatřit přívěsek nový?

Ne, přívěsek je možné využívat i nadále. Jen je nutné prodloužit jeho platnost!

Jaká je doba a cena prodloužení a jak o něj mohu požádat?

Prodloužení platnosti přívěsku se provádí na dobu 3 let. Prodloužení lze provést na našich stránkách www.savekey.cz. Cena za další 3 leté období je 190,- Kč vč. DPH. Žádosti o prodloužení platnosti přívěsku přednostně přijímáme e-mailem.

Co se stane v případě, když platnost přívěsku neprodloužím a přívěsek budu i nadále na klíčích používat?

Pokud platnost přívěsku neprodloužíte, budou vaše údaje z registrace po 1 roce vymazány z databáze. V případě ztráty klíčů opatřených neregistrovaným přívěskem SaveKey tak nebude možné určit majitele a klíče budou v souladu s obchodními podmínkami e shopu firmy SaveKey zničeny.

Z jakého materiálu je přívěsek vyroben? Bude číslo přívěsku ještě po letech čitelné?

SaveKey přívěsek je vyroben z ušlechtilé oceli s antialergickou úpravou. ID číslo je aplikováno laserovou technologií a je trvale čitelné.

Jak je možné změnit registrační údaje v případě, že změním e-mail, telefon...?

Registrační údaje lze změnit pouze pověřenou osobou společnosti SaveKey, která Vás bude po přijetí Vaší žádosti kontaktovat. Žádost o změně údajů je možné provést e-mailem nebo telefonem. Pověřená osoba společnosti SaveKey ověří pravost vašeho SaveKey přívěsku pomocí registračního čísla a položí Vám otázky k ověření Vaší identity.

Nemůže se stát, že někdo bude mít stejné číslo přívěsku jako já?

Každý přívěsek je jedinečný a má přiřazen i svůj jedinečný 6ti místný číselný kód.

Je možné přichytit přívěsek i na jiné předměty než jsou klíče (taška, mobil, peněženka...)?

Bohužel ne, tuto službu lze využít pouze pro ztrátu klíčů, tj. klíčů od bytu, domu, kanceláře, soukromého i firemního automobilu.


V rubrice FAQ naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy majitelů přívěsků SaveKey.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Neváhejte nás kontaktovat!


Objednat

Poslat odkaz příteli